zondag, januari 06, 2013

ANCALIME’DEN MEKTUPLAR

Neden?
Nasıl?
Nasıl hala yaşayabiliyor?
Size bu mektubu yazmamın sebebi günlerdir beni meşgul eden ve mesut olmama mâni olan şaşkınlığım. Yukarıdaki sorularla mücadelemde mağlubiyetlerin artması beni tedirgin etmeye başladı. Bu yüzden fikirlerinize iltica ediyorum. Lütfen bu aciz dostunuzun havsalasını girdiği çıkmaz sokaktan kurtarınız, gönlünü ferahlatınız. Telkinlerinize muhtacım. Sizleri bu malayani girizgâhımla daha fazla boğmadan asıl mevzuya dönüyorum.
Onu terk ettim ve hâlâ yaşıyor. Bunun hangi manalara geldiğini idrak edebilmiş değilim. Düşünüyorum lakin nafile. Zihnimde vuku bulan senaryolardan hangisini seçsem, bu durumun nasıl vâki olduğunu anlayamıyorum. Terk eden ben, çaresiz olan yine ben… Halbuki çoktan ölmesi gerekiyordu. Düşünün azizim;
Onu,
Öylece bırakıp gittim,
Cevabı sadece bende olan sorularla yapayalnız bıraktım,
Sokaklarında daima beni hatırlatacak izler bıraktığım şehre hapsettim. Şimdi tekrar soruyorum;
Nasıl? Nasıl hâlâ yaşayabiliyor?
Çok zor durumdayım. En yakın zamanda cevabınızı bekliyorum.

Bisous

ANCALİME

Geen opmerkingen:

Een reactie posten